“İnanıram ki, mənim axıra çatdıra bilmədiyim taleyüklü məsələləri, planları, işləri Sizin köməyiniz və dəstəyinizlə İlham Əliyev başa çatdıra biləcək. Mən ona özüm qədər inanıram və gələcəyinə böyük ümidlər bəsləyirəm.”.
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI ƏDLİYYƏ NAZİRLİYİNİN
MƏHKƏMƏ EKSPERTİZASI MƏRKƏZİ
AÇIQ TENDER ELAN EDİR
Oki və digər printerlər üçün kartriclərin satın alınması
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə ve texniki imkanlara malik olmalıdırlar.
İddiaçılar 150.00 (bir yüz əlli) manat məbləğində iştirak haqqını (ASAN ödəniş vasitəsilə) aşağıda göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş tenderin əsas şərtlər toplusunu dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə əldə edə və müsabiqə üçün təkliflərini təqdim edə bilərlər.
Əlaqələndirici şəxsin telefonu: +994703820707
Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyi
Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzi
VÖEN: 1700326621
Hesab: AZ34CTRE00000000000002088501
Fond .7 Maddə 142330 Tender xərci
Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi
Kod: 210005
VÖEN: 1401555071
Müxbir hesab: AZ41NABZ01360100000000003944
S.W.İ.F.T BİK CTREA22
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır. İştirakçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
-tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
-tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
-tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
-tender təklifi qiymətinin 1 (bir) faizi məbləğində bank təminatı (təklif zərfləri açıldığı gündən sonrakı 60 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır);
-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;
-iddiaçıların son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
-iddiaçıların son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
-iddiaçıların tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
-iddiaçıların son bir ildə analoji işlər üzrə təcrübəsi və potensial imkanı haqqında məlumat.
Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Üstünlük Azərbaycan dilinə veriləcəkdir.
Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2022-ci il aprelin 01-i saat 17:00-a qədər, tender təklifini və bank təminatını isə 2022-ci il aprelin 11-i saat 17:00-a qədər portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.
İddiaçıların tender təkliflərinin açılışı 2022-ci il aprelin 12-i saat 10:00-da dövlət satınalmalarının vahid internet portalında aparılacaqdır.Elektron satınalmanın hər bir iştirakçısı onların təkliflərinin açılışını və qiymətləndirilməsini elektron portal vasitəsilə izləyə bilər.
QEYD–tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada portal vasitəsilə aparılır.
Tender komissiyası
Bölmə 4. Müqavilənin xüsusi şərtləri (MXŞ)
S/S |
Xüsusi şərtlər |
|
1 |
Satınalan təşkilat: Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyi Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzi Sifarişçi: Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzi Ünvan: Bakı şəhəri. Xaqani küçəsi - 24 Satınalan təşkilatın rəhbəri: Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzinin rəis müavini vəzifəsini icra edən Rəhimov Rahim Hacı oğlu |
|
2 |
Müqavilənin qanunvericilik bazası: Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyi Müqavilənin dili: Azərbaycan dili |
|
3 |
Müqavilənin predmeti: Oki və digər printerlər üçün kartriclərin satın alınması. |
|
4 |
Kartriclərin təhvil verilməsi vaxtı: Müsabiqənin nəticələrinə əsasən qalib ilə müqavilə imzalanan vaxtdan |
|
5 |
Satın alınan kartriclərin təhvil verilmə tarixi: 9 (doqquz ) aydan gec olmayaraq təhvil verilməlidir |
|
6 |
Hesab faktura, Vergi hesab faktura və Elektron qaimə ilə ödəniş: Sifarişçi yekun müqaviləsinin şərtlərinə uyğun olaraq Hesab faktura, Vergi hesab faktura və Elektron qaimə ilə ödənişini həyata keçirir. |
|
7 |
Kartriclərin müşayiət sənədləri: kartriclərə aid olan bütün işçi sənədləri azərbaycan dilində olmalıdır. |
|
8 |
Satınalınan kartriclərin zəmanət müddəti: 9 (doqquz ) aylıq zəmanət müddəti |
|
9 |
Son ödəniş: Sifarişçi kartriclərin istismara verilməsi üçün heç bir qüsurun aşkar edilmədiyini təsdiq etdikdən 30 bank günü icraçıya ödənilməlidir. |
|
10 |
Mübahisələrin həlli: Azərbaycan Respublikası məhkəmələri vasitəsi il həyata keçirilir. |
|
11 |
Aşağıdakı sənədlər müqavilənin ayrılmaz hissəsidir: - Müqavilə haqqında məlumatlar. Xüsusi şərtlər; - Tender təklifi; - Qiymət cədvəli; - İşlərin yerinə yetirilməsi (təqvim qrafiki); |
|
12 |
Tender təkilifinin təminatı: Tender təklifinin ümümi qiymətinin 1%-i məbləğində; Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti: Tender təklifinin qüvvədə olduğu müddət bitdikdən sonra 60 bank və ya 90 təqvim günü əlavə olunmaqla. |
|
13 |
Bütün zəmanətlər (icra və avans ödənişləri zəmanətləri) Azərbaycan Respublikası Beynəlxalq Bankının və ya Azərbaycan Dövlət Banklarının mərkəzi bölmələrinin bank zəmanət məktubu formasında olmalıdır. |
|
14 |
Vergilər: İcraçı Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyinə uyğun olaraq, öz tender təklifində bütün vergiləri (ƏDV daxil olmaqla), rüsumları və digər tələb olunan ödənişləri nəzərə almalıdır |
|
Bölmə 5. Tender təkliflərinin forması
ƏSLİ (SURƏTİ)Tarix: ____________________Kimə: _____________________________________________(alıcının adı)Ünvan: _________________________________________(alıcının ünvanı)
Hörmətli cənablar!
Biz, aşağıda imza edənlər, ________________________ №-li əlavələr də daxil olmaqla (nömrələrini göstərmək) hal-hazırda tərəfimizdən alınması təsdiq olunan, tender sənədlərini öyrənərək, ümumi məbləği ____________________________ ______________________________________ (rəqəmlə)(valyutanı göstərmək) (sözlə) (valyutanı göstərmək) ____________________________________________________________________ olan və ya bu tender təklifinə əlavə olunan Qiymət cədvəlləri ilə təsdiq olunan digər məbləğlərə_________________________________________________________________ (göndərilən malların və yerinə yetirilən xidmətlərin şərhi) ________________________________________________________________təklif edirik. Biz öhdəlik götürürük ki, bizim Tender təklifimiz qəbul olunduğu halda, Sizdən Müqavilənin Təltif olunması haqqında Bildirişi aldıqdan sonrakı _____ təqvim günü ərzində Müqavilədə göstərilmiş bütün malların göndərilməsinə başlayıb, _____ təqvim günü ərzində malların göndərilməsini tamamlayacağıq. Bizim Tender təklifimiz qəbul olunduğu halda, Müqavilənin lazımi qaydada yerinə yetirilməsi üçün tərəfimizdən Müqavilənin qiymətinin _____ faizi məbləğində, Müqavilənin yerinə yetirilməsinin tə’minatı təqdim ediləcəkdir. Biz, Əsas şərtlər toplusuna uyğun olaraq, tender təklifinin açılması günü kimi müəyyən olunmuş tarixdən başlayaraq _____ təqvim günü ərzində bu tender təklifinin müddəalarını yerinə yetirməyə razıyıq. Bu tender təklifi bizim üçün öhdəlik kimi qalacaqdır və göstərilən müddət bitənə qədər istənilən anda qəbul oluna bilər. Rəsmi Müqavilənin hazırlanması və tərtib olunmasına qədər bu tender təklifi, Sizin onun qəbul olunması haqqında yazılı təsdiqiniz və Müqavilənin Təltif olunması haqqında Bildirişiniz ilə birlikdə, bizim aramızda öhdəlikli Müqavilə rolunu yerinə yetirəcəkdir. Biz başa düşürük ki, Siz, aldığınız ən az qeydiyyat dəyəri olan tender təklifini və ya ümumiyyətlə təkliflərdən hər-hansı birini qəbul etməyə borclu deyilsiniz. Bu təklif «____» ___________ 2022-ci il tarixə kimi etibarlıdır. «____» _____________ 2022-ci il tarixdə imzalanmışdır. ______________________________________________________________ adından və onun tapşırığı ilə Tender təklifini imzalamaq üçün bütün səlahiyyətlərə malik olan:
____________________ _______________________ (İMZA) (VƏZİFƏ) M.Y. |
|
|
TENDER TƏKLİFİNİN AKSEPT EDİLMƏSİ BARƏDƏ
BİLDİRİŞ
(SATINALAN TƏŞKİLATIN RƏSMİ BLANKINDA)
______________________ (qeydiyyat nömrəsi) (gün, ay, il)
_______________________________________________________________ (qalib qəlmiş iddiaçının adı) _______________________________________________________________ (qalib qəlmiş iddiaçının ünvanı)
Bununla bildiririk ki, ______________________________ tarixində (gün, ay, il) ______________________________________________________________________ (satın alınan malların (işlərin və xidmətlərin) adı və miqdarı)
satın alınması üçün keçirilən tenderdə Sizin təqdim etdiyiniz
______________________________________________________________________ (qiymət rəqəmlə) (qiymət sözlə) qiymətində ______________________________________ tarixli tender təklifiniz (gün, ay, il) ________________________________________________________________________ (satınalan təşkilatın adı) tərəfindən qəbul olunur.
Bununla əlaqədar Sizdən __________________ tarixə qədər satınalma (gün, ay, il) müqaviləsinin yerinə yetirilməsi üçün tələb olunan təminatın təqdim edilməsi və satınalma müqaviləsinin imzalanıb qaytarılması tələb olunur. _________________________________ (Səlahiyyətli şəxsinin imzası) ____________________________________________________________ (Satınalan təşkilatın səlahiyyətli şəxsinin soyadı, adı, atasının adı və vəzifəsi)
M.Y.
|
|
|
BÖLMƏ 7. SATIN ALINAN MALLARIN SIYAHISI
Oki və digər printerlər üçün kartriclərin satın alınması
S/N |
Malların (işlərin və xidmətlərin) adı |
Açıqlama |
Həcmi / Miqdarı |
Ölçü vahidi |
1 |
Kartric |
CF 410X(orijinal) |
10 |
ədəd |
2 |
Kartric |
CF 411X (orijinal) |
8 |
ədəd |
3 |
Kartric |
CF 412X (orijinal) |
8 |
ədəd |
4 |
Kartric |
CF 413X (orijinal) |
8 |
ədəd |
5 |
Kartric |
W2030A |
30 |
ədəd |
6 |
Kartric |
W2030A (orijinal) |
150 |
ədəd |
7 |
Kartric |
W2031A (orijinal) |
60 |
ədəd |
8 |
Kartric |
W2032A(orijinal) |
60 |
ədəd |
9 |
Kartric |
W2033A(orijinal) |
60 |
ədəd |
10 |
Kartric |
CE278X |
20 |
ədəd |
11 |
Kartric |
CRG- 057H |
15 |
ədəd |
12 |
Kartric |
EPC- 217X |
15 |
ədəd |
13 |
Kartric |
CF 219 A |
5 |
ədəd |
14 |
Kartric |
CF 285X |
10 |
ədəd |
15 |
Kartric |
CRG- 725 X |
10 |
ədəd |
16 |
Kartric |
Oki 831/841 (orijinal) |
10 |
ədəd |
MEM məhkəmə ekspertizası fəaliyyəti sahəsində qanunvericiliklə müəyyənləşdirilmiş vəzifələrini ISO/IEC 17025 standartına uyğun keyfiyyət menecment sisteminə və qanunvericilikdə əks olunmuş insan və vətəndaş hüquqlarının və azadlıqlarının qorunması, qanunçuluğun təmin edilməsi, ekspertin müstəqilliyi, elmin və texnikanın müasir nailiyyətlərindən istifadə edilməklə həyata keçirilən tədqiqatların obyektivliyi, hərtərəfliliyi və tamlığı prinsiplərinə əsaslanaraq, müvafiq keyfiyyət sistemi standartlarına uyğun olaraq bütün müştərilərinin və əməkdaşlarının tələblərini yerinə yetirəcək və məmnuniyyətini təmin edəcək şəkildə həyata keçirir.
MEM məhkəmə ekspertizası fəaliyyəti sahəsində qanunvericiliklə müəyyənləşdirilmiş vəzifələrini ISO/IEC 17025 standartına uyğun keyfiyyət menecment sisteminə və qanunvericilikdə əks olunmuş insan və vətəndaş hüquqlarının və azadlıqlarının qorunması, qanunçuluğun təmin edilməsi, ekspertin müstəqilliyi, elmin və texnikanın müasir nailiyyətlərindən istifadə edilməklə həyata keçirilən tədqiqatların obyektivliyi, hərtərəfliliyi və tamlığı prinsiplərinə əsaslanaraq, müvafiq keyfiyyət sistemi standartlarına uyğun olaraq bütün müştərilərinin və əməkdaşlarının tələblərini yerinə yetirəcək və məmnuniyyətini təmin edəcək şəkildə həyata keçirir.
MEM məhkəmə ekspertizası fəaliyyəti sahəsində qanunvericiliklə müəyyənləşdirilmiş vəzifələrini ISO/IEC 17025 standartına uyğun keyfiyyət menecment sisteminə və qanunvericilikdə əks olunmuş insan və vətəndaş hüquqlarının və azadlıqlarının qorunması, qanunçuluğun təmin edilməsi, ekspertin müstəqilliyi, elmin və texnikanın müasir nailiyyətlərindən istifadə edilməklə həyata keçirilən tədqiqatların obyektivliyi, hərtərəfliliyi və tamlığı prinsiplərinə əsaslanaraq, müvafiq keyfiyyət sistemi standartlarına uyğun olaraq bütün müştərilərinin və əməkdaşlarının tələblərini yerinə yetirəcək və məmnuniyyətini təmin edəcək şəkildə həyata keçirir.
MEM məhkəmə ekspertizası fəaliyyəti sahəsində qanunvericiliklə müəyyənləşdirilmiş vəzifələrini ISO/IEC 17025 standartına uyğun keyfiyyət menecment sisteminə və qanunvericilikdə əks olunmuş insan və vətəndaş hüquqlarının və azadlıqlarının qorunması, qanunçuluğun təmin edilməsi, ekspertin müstəqilliyi, elmin və texnikanın müasir nailiyyətlərindən istifadə edilməklə həyata keçirilən tədqiqatların obyektivliyi, hərtərəfliliyi və tamlığı prinsiplərinə əsaslanaraq, müvafiq keyfiyyət sistemi standartlarına uyğun olaraq bütün müştərilərinin və əməkdaşlarının tələblərini yerinə yetirəcək və məmnuniyyətini təmin edəcək şəkildə həyata keçirir.
MEM məhkəmə ekspertizası fəaliyyəti sahəsində qanunvericiliklə müəyyənləşdirilmiş vəzifələrini ISO/IEC 17025 standartına uyğun keyfiyyət menecment sisteminə və qanunvericilikdə əks olunmuş insan və vətəndaş hüquqlarının və azadlıqlarının qorunması, qanunçuluğun təmin edilməsi, ekspertin müstəqilliyi, elmin və texnikanın müasir nailiyyətlərindən istifadə edilməklə həyata keçirilən tədqiqatların obyektivliyi, hərtərəfliliyi və tamlığı prinsiplərinə əsaslanaraq, müvafiq keyfiyyət sistemi standartlarına uyğun olaraq bütün müştərilərinin və əməkdaşlarının tələblərini yerinə yetirəcək və məmnuniyyətini təmin edəcək şəkildə həyata keçirir.